lørdag den 10. marts 2012

Food for a living

Kære blog,

Jeg savner dig! Forhåbentlig er det en trøst, at jeg har forsømt dig for få andre mennesker til at købe mere kvalitetsmad.

Siden d.2.januar har jeg arbejdet i METRO Cash & Carry i Glostrup, hvor jeg arbejder som vikar med at markedsføre de 5 varehuse og hvad METRO kan, som ingen anden kan. Og det er faktisk kommet en del bag på mig, hvor meget vi kan.

Vi har blandt andet noget af det bedste kød og fisk, som man kan opdrive i Danmark. Vidste du det? Det gjorde jeg godt nok ikke! Og det kan gud og hvermand jo sådan set også komme at påstå, men når Europamesterskabet og Verdensmesterskabet for kokke vælger at bruge fisk og kød fra METRO, så er der nok noget om det, tænker jeg...

Hvilket leder mig hen til noget andet, og tak fordi du spørger - jeg skal nemlig til Bruxelles lige om lidt for at heppe på Jeppe Foldager og for at finde ud af, hvordan METRO håndterer det her fantastiske sponsorat. Glæder jeg mig? Det tror jeg nok lige, at I skal regne med, at jeg gør. Det eneste, som jeg kan sammenligne det med, er, hvis nogen spurgte Klaus Pagh, om han kunne tænke sig en tur på Playboy Mansion.


Og er det hårdt? Ja, det er det også. For konkurrencen om danskernes gunst, når det kommer til kvalitetsmad, er stor. Især fordi alle ikke ved, hvordan god mad ser ud og hvad det skal koste.

Så det er jeg i gang med at fortælle dem, og det er sindssygt spændende!

Stay tuned og se hvad vi kan - det bliver rigtig godt:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar