Se, nu ved jeg ikke, om Maiken har siddet på sit kontor og googlet sig selv 16 gange (nu har hun jo også en PA til at ordne sine kommunikationsprojekter - no hard feelings), men ellers er hun da vist ikke sådan en person, som man googler meget, er hun? Jeg ville kunne forstå, hvis jeg havde blogget om valget og skrevet en masse om Helle Thornings make-up, som på forunderlig vis er blevet mere og mere hvid eller
Lars Løkke, som er blevet mere og mere sarkastisk og passiv-aggressiv de sidste 3 uger. Men Maiken Wexø?
Så jeg googlede selvfølgelig mig selv. Igen.
Resultat: Facebook, min blog, Kommunikationsforum, Linkedin, min Twitter profil og en artikel, som Ida Brixtofte Nielsen skrev om, hvordan jeg fik mit job hos Posterscope (se seneste blogindlæg).
Men...der manglede noget. Jeg skrev for et par år siden en artikel til Aegis Medias Zoom News, der bliver sendt til husets kunder og samarbejdspartnere. Den handlede om den rådgivning, som jeg tilbød vores kunder i Posterscope, af deres outdoor lay out. Jeg kom i tanke om artiklen, fordi den
Outdoor kampagner er dyre at indkøbe, så man bør sikre sig, at de eksponerede rent faktisk når at forstå ens budskab i løbet af den relativt korte tid, man har deres opmærksomhed.
Her er artiklen om, hvordan man optimerer sit outdoor lay out...
Artikel - Find 5 fejl
Ingen kommentarer:
Send en kommentar